اطلاعات تیکت: اصلاح سیستم خدمات پس از فروش فروشگاه آشیانه به شماره ۱۳۴۴
وضعیت:
بخش: توسعه نرم افزار
تاریخ ایجاد:
آخرین به روز رسانی:
اولویت: زیاد
گفت و گوهای انجام شده
۱۶ روز و ۱۳ ساعت

مریم شیربیگی کارشناس
۱۴۰۱/۳/۷ ۰۹:۳۰:۵۳

با سلام
اعمال شد.
لطفا بررسی کنید.

با تشکر
میترا باقری خالق آبادی
۱۴۰۱/۳/۵ ۱۲:۳۶:۵۰

با سلام.
همه موارد برسی شد و لطفا فقط مورد شماره یک را، اجباری بودن تاریخ را بردارید.
مریم شیربیگی کارشناس
۱۴۰۱/۳/۴ ۰۹:۳۹:۵۵

با سلام
۱. وارد کردن عدد صفر به جای تاریخ اصولی نیست. اگر در بخش مدیریت، ممکن است تاریخ را ندانید،‌ می‌توان اجباری بودن تاریخ را برداشت. آیا مایل به این کار هستید؟
۲. اگر مرسوله توسط کاربر یا ادمین ثبت شده باشد، می‌توان آن را ویرایش کرد. برای مرسوله‌ای که ثبت نشده باشد، امکان ویرایش نمی‌تواند وجود داشته باشد. بنابراین لازم است برای ثبت مرسوله هم قسمت جداگانه‌ای وجود داشته باشد.
۳. انجام شد.
۴. انجام شد.
۵. انجام شد.
میترا باقری خالق آبادی
۱۴۰۱/۲/۲۶ ۲۰:۳۳:۱۰

سلام
5. در سمت مدیریت در بخش کارتابل ، هنگام جستجو درخواست لطفا عنوان بخش عملیات ها هم برای درخواست های جستجو شده نیز گذاشته شود.(عکس پیوست شد)
فایل های ضمیمه
میترا باقری خالق آبادی
۱۴۰۱/۲/۲۶ ۱۹:۴۱:۰۷

سلام
4. در سمت مدیریت در بخش کارتابل قسمت ویرایش عکس ها وقتی برروی عکس مورد نظر کلیک می شود ،عکس در حالت بزرگ نمایی مشکل دارد و نمایش داده نمی شوند.
فایل های ضمیمه
میترا باقری خالق آبادی
۱۴۰۱/۲/۲۶ ۱۷:۱۸:۳۵

باسلام
لطفا موارد زیر اطلاح شوند:
1. در هنگام ثبت درخواست هم سمت مدیریت و هم سمت کاربر تاریخ خرید در کارتابل در بخش مشاهده درخواست صفر نمایش داده می شود. (در ضمن طبق صحبتی که با خانم شیربیگی شد باید فقط هنگام ثبت درخواست جدید در سمت مدیریت امکان گذاشتن صفر در جای تاریخ هم باشد ولی برای سمت کاربر همان تاریخ وارد شود.)
2. در سمت مدیریت در بخش کارتابل قسمت عملیات ها دکمه ثبت مرسوله برداشته شود و همین که داخل ویرایش اطلاعات باشد و بتوانیم بخش های مربوط به ثبت مرسوله را هم ویرایش کنیم کافی است.
3. هنگامی که کاربر تاریخی ارسال را در بخش ثبت مرسوله، ثبت می کند ،در سمت مدیریت در کارتابل بخش مشاهده درخواست تاریخ ارسال برای مدیریت ثبت نمی شود.
مریم شیربیگی کارشناس
۱۴۰۱/۲/۲۶ ۱۲:۱۱:۳۹

با سلام
مشکل دیر لود شدن صفحه حل شد. (برای دریافت وضعیت پیامک باید برای هر پیام، دکمه‌ی بروزرسانی را بزنید.)
در قسمت عملیات، دکمه‌ی ثبت مرسوله اضافه شد. برای ویرایش مرسوله، باید مرسوله از قبل ثبت شده باشد که در این صورت می‌توانید از قسمت ویرایش، اطلاعات مرسوله را نیز ویرایش کنید.
لطفا موارد را بررسی کرده و تایید فرمایید.
با تشکر
میترا باقری خالق آبادی
۱۴۰۱/۲/۲۶ ۱۰:۱۵:۳۳

با سلام
1.طبق صحبت تلفنی با خانم شیربیگی لطفا مشکل بالا نیامدن بعضی وقت ها سامانه درست شود (عکس پیوست 1 و 2)
2.لطفا در بخش کارتابل در قسمت ویرایش امکان ویرایش شماره مرسوله و ارسال از طریق و تاریخ ارسال درست شود که امکان تغییر و ویرایش سمت مدیریت باشد.
فایل های ضمیمه
میترا باقری خالق آبادی
۱۴۰۱/۲/۲۵ ۱۹:۰۸:۴۴

با سلام
در همین حد که فایل های تصویر از دیتابس حذف شوند و درخواست های حذف شده شخص مورد نظر در هنگام جستجو در کارتابل نمایش داده نشود کافی است.

و لطفا موارد زیر را هم اصلاح گردد:
1.در قسمت ویرایش تصویر دکمه حذف تصویر هم گذاشته شود.
2. در سمت مدیریت در بخش کارتابل ، هنگام جستجو درخواست لطفا بخش عملیات ها هم برای درخواست های جستجو شده نیز گذاشته شود.(عکس پیوست شد)

فایل های ضمیمه
مریم شیربیگی کارشناس
۱۴۰۱/۲/۲۵ ۱۰:۲۱:۲۶

با سلام
موارد ذکر شده اعمال شد.
هنگام حذف درخواست، فایل تصویر درخواست حذف می‌شود اما اطلاعات مربوط به درخواست، پیامک‌های درخواست و وضعیت‌های درخواست حذف نمی‌شود. حذف این موارد به دلیل عدم امکان پیگیری‌های آینده کار صحیحی نیست؛ هر چند می‌‌توانید در صورت تمایل حذف کلیه‌ی این اطلاعات را با مسئولیت خود بپذیرید. در صورت تمایل اطلاع دهید.

با تشکر
میترا باقری خالق آبادی
۱۴۰۱/۲/۲۲ ۲۰:۳۵:۵۸

با سلام.
1.در سمت مدیریت هنگام جستجو بر اساس شماره کاربر لیست درخواست هایی که قبلا برای کاربر از اتوماسیون حذف شده اند را هم نمایش داده می شود لطفا در زمان حذف درخواست تمام اطلاعات درخواست مورد نظر از جمله عکس ها از دیتابیس حذف شوند تا فضا دیتابیس اشغال نشود.(تصویر پیوست شد)
2.در سمت مدیریت در کارتابل در کنار دکمه حذف ،دکمه ای برای ویرایش همه ی اطلاعات درخواست به جز موارد (نام و نام خانوادگی ،شماره موبایل،شماره درخواست) قابلیت ویرایش داشته باشند و و امکان اضافه کردن عکس هم در سمت مدیریت در قسمت ویرایش اطلاعات باشد.
فایل های ضمیمه
میترا باقری خالق آبادی
۱۴۰۱/۲/۲۲ ۲۰:۲۴:۳۲

تصویر پیوست مربوط به تیکت قبل اصلاح گردید0
فایل های ضمیمه
میترا باقری خالق آبادی
۱۴۰۱/۲/۲۲ ۲۰:۰۶:۰۳

با سلام.
در سمت مدیریت هنگام ثبت عودت کالا پیغام نمایش کد درخواست دارای خطا می باشد لطفا اصلاح شود. (تصویر پیوست شد)
فایل های ضمیمه
پاسخ به تیکت